به فروشگاه هدایای تبلیغاتی سماء خوش آمدید

سما گیفت در راستای این اهداف، طرح گارانتی محصولات را اجرا نموده، همچنین جهت رفاه حال مشتریان گرامی ( و صرفه جویی در وقت و هزینه ها ) اقدام به تحویل سفارش آنها در محل نمود.
در خرداد ماه سال 1386 موفق به راه اندازی وب سایت شدیم که با این سایت توانستیم نیاز مشتریان، در حدقل زمان ممکنه جهت ارسال سفارشاتشان را برآورده کنیم و کم کم با گذشت زمان این سایت را کامل کردیم و درمهر ماه 1386 توانستیم سیستم پشتیبانی آنلاین در سایت را تکمیل کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین از سرویس های دیگر این فروشگاه نیز برخوردار گردند.

اهداف فروشگاه:

  • تحویل کالا با کیفیت بالا به مشتریان
  • تحویل کالا در کمترین زمان ممکن
  • گارانتی سفارشات به مدت یک سال
  • ارائه بهترین خدمات با نازل ترین قیمت ها
  • ارایه قیمت های مورد نیاز مشتریان به صورت آنلاین یا ظرف 24 ساعت

⁠⁠⁠شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، بکار گیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می کنند، ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد. از این رو فروشگاه هدایای تبلیغاتی سماء گیفت از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه توزیع هدایای تبلیغاتی آغاز نموده.
در ابتدای امر اهداف این فروشگاه تحویل سفارشات مشتریان با بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن و ثابت نگه داشتن قیمت ها بوده است.

مشخصات صاحب نماد به شرج ذیل می باشد:
نام: محمد
نام خانوادگی: صادقی صبا

 

فروشگاه تبلیغاتی سماء گیفت چشم انداز خوبی در خصوص خدمات تبلیغاتی کشور برای ایران عزیز می بیند، که با امید و توکل به خداوند متعال و تلاش و پشتکار، فروشگاه سماء گیفت به این مهم دست خواهد یافت.